Coș cumpărături
Coș cumpărături

Termeni și Condiții

TERMENII DE OFERIRE A GARANȚIEI

Condițiile de garanție sunt în conformitate cu prevederile legii 449/2003 și OG 21/1992 cu modificările ulterioare. Astfel, conform legii 449/2003, "În cazul lipsei conformității, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului, în primul rând, repararea produsului, sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepția situației în care măsura este imposibilă sau disproporționată". Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, care însă nu poate depăși 15 zile calendaristice. În acest sens, definiția consumatorului este următoarea: "orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații, care, în cadrul contractelor care intra sub incidența prezentei legi, acționează în scopuri din afara activității sale comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale". 

Persoanele juridice nu intră sub incidența celor două legi menționate anterior. În cazul persoanelor juridice, pot apărea excepții cu privire la termenii și condițiile menționate în cele două legi, în cazul în care nu este stipulat altfel în contractul de vânzare-cumpărare.

Toate produsele comercializate de societatea noastră sunt noi, cu garanție națională sau internațională. Garanția acestor produse este asigurată de către Service-urile Autorizate ale distribuitorilor sau producătorilor, prin predarea acestora în cazul lipsei conformității, la adresa showroom-ului nostru din București, sau  către centrele de service autorizat. Majoritatea produsele noi se livrează sigilate și în ambalajul original al producătorului. Toate produsele sunt însoțite de certificatul de garanție emis de societatea noastră sau de certificat tipizat de distribuitor sau producător.

Garanția produselor

  1. a) Garanție tehnică: garanția oferită de distribuitor sau producător - în acest termen, distribuitorul sau producătorul se angajează ca, în cazul lipsei conformității, să readucă produsul la conformitate.
  2. b) Garanție de conformitate: garanția legală în conformitate cu legea 449/2003, este aplicabilă în cazurile în care garanția tehnică este mai mică iar durata medie de utilizare este de minimum 24 de luni. În acest termen, vânzătorul se angajează ca, în cazul lipsei conformității, să readucă produsul la conformitate.

Garanția acoperă transportul produselor către și înapoi de la service-ul autorizat sau centrul de colectare, însă nu acoperă și asigurarea produselor. Costurile de transport vor fi suportate doar în cazul în care solicitările sunt fondate. În cazul în care produsele nu prezintă niciun defect sau nu se încadrează intr-una din situațiile prezentate mai jos, costurile de transport vor fi suportate de către client. Se recomanda utilizarea produselor conform indicaților de utilizare înscrise in manualul de utilizare al produsului.

Situațiile de mai jos vor duce la pierderea (anularea) garanției:

- defecțiuni cauzate de transportul, manipularea, depozitarea, instalarea și utilizarea echipamentelor în condiții necorespunzătoare;

- deteriorările termice, mecanice, plastice ale produselor, datorate incendiilor, accidentelor sau neglijenței în utilizare, prezența urmelor de contact cu lichid sau alte substanțe, urme de oxidare datorate folosirii în locuri cu abur sau umiditate excesivă, praf în exces, urme de arsuri, crăpături, spărturi; produse care au în componența lor piese electronice îndoite, deteriorate, rupte sau cu trasee electronice întrerupte;

- intervenții asupra produselor, executate de către persoane neautorizate de vânzător, furnizor, importator sau producător;

-lipsa sau deteriorarea sigiliilor sau înscrisurilor producătorului sau vânzătorului de pe produse; lipsa sau deteriorarea seriilor de fabricație; desigilarea echipamentelor sigilate de vânzător, furnizor, importator sau producător;

-pierderea certificatului de garanție sau a actului de achiziție;

- produsul nu a fost folosit în conformitate cu instrucțiunile descrise în manualul de utilizare sau pentru scopul pentru care a fost creat;

- modificarea sau completarea datelor din certificatul de garanție; orice modificare făcută trebuie însoțită de către semnătura și stampila vânzătorului/furnizorului/producătorului.

REMEDIEREA PRODUSELOR

În cazul În care un produs aflat în termenul de garanție se defectează, iar termenii prezentați mai sus nu au fost încălcați, procedura este următoarea:

Produsul va trebui predat fie direct la adresa showroom-ului nostru central din Splaiul Unirii nr. 313, ICPE, corp MD5, Parter, Sector 3, Bucuresti, personal în timpul programului de lucru: Luni – Vineri: 09:00 - 18:00; Tel: +40.735.230.381, email: comenzi@dienergy.ro; sau transmis prin curierat rapid  sau prin Poșta Română. Produsele vor fi predate împreună cu o copie de pe actul de achiziție (bon fiscal, factură fiscală) și certificatul de garanție.

După predarea și verificarea produsului, clientului i se va înmâna o fișă de preluare a produsului, iar acesta va ajunge în centrul de reparații pentru constatare și remediere. Durata de remediere a produselor poate varia, în funcție de natura defectului și disponibilitatea pieselor, de la 2 la 15 zile calendaristice (în cazul persoanelor fizice). După remedierea produselor, clienții vor fi înștiințați de acest lucru. Dacă se constată că produsul nu poate fi remediat, acesta se va înlocui în limita stocului disponibil sau, în lipsă, va fi înlocuit cu un produs asemănător, sau se va trece la returnarea banilor dacă va fi făcută, de către client, o solicitare scrisă în acest sens.

În cazul transmiterii produselor prin curierat rapid sau prin Poșta Română, acestea vor trebui trimise cu plata taxelor de transport la destinatar - fără asigurare sau valoare declarată. Dacă se dorește asigurarea coletului, costurile aferente acestui serviciu vor trebui suportate de client. De asemenea, coletul se va trimite fără ramburs.

Coletul trebuie sa conțină produsul ambalat cât mai bine, de preferat în ambalajul original și cu accesoriile complete, copie de pe factură, copie de pe certificatul de garanție (în cazul în care certificatul de garanție este tipizat producător/importator, acesta se va trimite în original), precum și informații cu privire la datele de contact ale clientului ( nume prenume/adresa/telefon/email, etc);

Recepția coletelor se va face în aceeași zi în care sunt livrate de curieri, în limita programului de lucru (Luni - Vineri 09:00 - 18:00). Coletele trimise vinerea vor fi preluate în service în ziua de luni a săptămânii următoare.

DEPARTAMENT SERVICE - CENTRU PRELUARE GARANȚII

Adresa : Splaiul Unirii nr. 313, ICPE, corp MD5, Parter, Sector 3, Bucuresti

Telefon +40.735.230.381

                +40.749.217.804

E-mail  : comenzi@dienergy.ro

Program : Luni - Vineri  09:00 - 18:00

Cele mai vizitate produse

  • Bec LED Filament 2W, G45, E27, lumina alba calda
  • Senzor de lumina - Nou
  • Banda LED SMD3014 -12V 18 W/m 204 LED/m 4000K IP20
  • Telecomandă 4x300W cu frecvență radio și funcție de întrerupător, 4 canale
  • Bec LED 15W A65 E27 Thermoplastic 3000K
  • Bec LED - 8W E27 R63 4500K
  • Arcuri de suport pentru panouri LED
  • Bec LED - 6W E14 Candle 6000K